lauantai 9. tammikuuta 2010

Päivystystä

Päivystin siis tänään kotona kampaamotöitä. Oli siis pakko herätä ajoissa, sillä kymmenestä eteenpäin minun piti olla valmis rynnistämään kampaamolle heti, kun puhelin soi. Pitäisi varmaan useamminkin tehdä tämmöisiä päivystysvuoroja, sillä muuten en kyllä saa itseäni ajoissa sängystä ylös.

Sain puuhasteltua kotihommia heti aamusta. Tuli tiskattua ja imuroitua, joka on minulle harvinaista näin tiheällä välillä. Ehkä minustakin vielä tulee kodin hengetär joskus. Lisäksi paikkailin taas farkkuja. Kohta olisi varmaa korkea aika ostaa uusiakin farkkuja, mutta vihaan sitä sovittelua. Jos se riittäisi, että kävisi kaupassa vain katsomassa, mitkä näyttää hyvältä, niin varmasti ostelisinkin enemmän vaatteita. En vaan jaksa sitä vaatteiden kanssa vekslausta, jota uusien vaatteiden sovittaminen vaatii. Se on varmaan yksi syy siihen, miksi vaatekaappi on täynnä löysiä treenivaatteita. Niitä ei tarvitse sovittaa, kunhan vaan hankkii riittävän isoa kokoa, niin ne on varmasti hyvät :D

Takaisin tähän päivään … olin jo asennoitunut siihen, ettei puhelua tule, kun työkaverini soitti ja sitä sitten lähdettiinkin töihin. Onnekseni eräs nainen oli saanut päähänpiston ja halusi hiuksia reilusti lyhyemmäksi. Minä sain siis töitä ja oli mukava päästä tekemään kunnon mallinmuutos. Toivottavasti asiakaskin tykkää uudesta lookistaan : )

Loppupäivä menikin rennosti, tietokoneen ääressä tyypilliseen tapaan. Nyt vaan sai datailla hyvällä omallatunnolla, sillä olin saanut asiat hoidettua jo ennen töihinlähtöä. Kello onkin jo yllättävän paljon ja ihmeekseni jopa minua väsyttää hieman. Jospa sitä olisi fiksu ja kävisi iltapesulla ja tekisi venyttelyt, jonka jälkeen menisi jo nukkumaan. Huomenna on nimittäin mukava päivä tiedossa ja voisi koittaa heräillä kohtuullisen ajoissa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti