lauantai 18. huhtikuuta 2009

Sairastelua :(

Tulihan se flunssa vihdoin ja viimein mullekin. Olen odottanut sitä syksystä asti, mutta tänä talvena pystyin näköjään vastustamaan sitä melko pitkään.

Maanantaina siis tuli tuo flunssa oikein urakalla, kun minulla ei ollut varsinaisia töitä sille päivälle. Olin vain ajatellut, että olisin voinut tuolloin suunniteella uutta materiallia tankotanssitunneille. Päivä meni kuitenkin lähinnä sohvalla löhöten läppäri sylissä.

Treenit olen joutunut skippaamaan tällä viikolla. Olen vihdoin ja viimein alkanut oppimaan, ettei kipeenä kannata treenata. Torstaina piti kuitenkin vetää tankotunnit ja harmikseni jouduin toteamaan, että tuo sairastelu on saanut kropan totaalisen jumiin. Ehkäpä tää tästä taas, kun pääsee kohta liikkumaan :)
Tässä vielä yksi vanha tankokuva, voisi koittaa saada uuttakin materiaalia jossain vaiheessa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti