torstai 17. marraskuuta 2011

Voimistelutreenejä

Olen siis löytäny itselleni voimisteluvalmentan, jonka kanssa olemme jo muutaman viikon tehneet yhteistyötä. Muutamat treenit on nyt takana ja kyllä huomaa, että tuosta on hyötyä kaikkeen muuhunkin treeniin. Jokaisessa treenissä on huomannut jotain kehitystä, mutta eiliset treenit menivät hieman penkin alle.

Olen innostunut treenaamaan kässäreitä joka päivä, enkä ole malttanut viime aikoina lopettaa ajoissa ja se on johtanut nyt siihen, että kroppa on väsynyt ja jumissa. Tällä hetkellä lavan välissä on sellainen jumitus, että oikein vihloo vihaisesti jos hengittääkin hieman syvempään tai kääntää selkää vähääkään erilaiseen asentoon.

Voimistelutreeneissä olen saanut juuri sellaista ohjausta, jota olen kaivannut. Liikkelle on lähdetty riittävän helpoista asioista, mutta haastetta on kuitenkin koko ajan lisätty sen verran, että joutuu menemään hieman sinne epämukavuusalueelle, jotta myös kehitystä tapahtuu. Mielenkiinnolla odotan, mille tasolle sitä voikaan vaikka vuodessa päästä tässä ohjauksessa!

Kotona olen siis treenannut kässäreitä eri variaatioilla, jotta tottusin olemaan pää alas päin käsien varassa. Kyllä joka päivä tuo on tuntunut paremmalta ja paremmalta, eikä enään tulee paniikkia heti kun jalat nousee ilmaan. Pelko kummittelee vielä taustalla, mutta se pysyy jo hieman paremmin hallinnassa. Kuvaan näitä treenejä videolle ja latailen ne youtubeen. Kässäripäiväkirjaa pääsee siis seuraamaan täällä: Youtube kanavani

Laitan tähän loppuun nyt pari videota noista treeneistä jos ette jaksa kaikkia ruveta tutkimaan tuolta kanavalta:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti